Sosyal bilimler alanında bazı kavramlar çeşitli boyutlarıyla tartışılmaktadır. Bu kavramlardan biri de imaj kavramıdır. İmaj, kısa ve öz olarak görünüm ve izlenim olarak ifade edilmekle birlikte bir temsil boyutu da bulunmaktadır. Özellikle kitle iletişim araçları imajın temsilinde ve sunumun da önemli bir mecra olarak
görülmektedir.
İmajın siyasal alandaki uygulama ve pratikleri siyasal imaj olarak nitelendirilmektedir. Tarihin her döneminde liderler ve yöneticilerin toplum tarafından algılanması ve değerlendirilmesi önemli olarak görülmüştür.
Günümüz de ise siyasal imaj, değişen yönetim anlayışları ve toplumsal yapı ile birlikte daha da önemli hale gelmiştir. Demokratik siyasal sistemlerde siyasal imaj, seçmen tercihini etkileyen faktörlerden biri olarak görülmektedir.
Bu çalışmada siyasal imaj, farklı boyutlarıyla ele alınmaktadır. Bu çerçevede hem teorik hem de uygulama içeren bölümler ile siyasal imaj açıklanmaya, analiz edilmeye ve değerlendirilmeye çalışılmaktadır.
Basım Yılı | 2022 |
Baskı Sayısı | 1 |
Cilt Tipi | Ciltsiz |
Kağıt Tipi | 2. Hamur |
Sayfa Sayısı | 138 |
Yazar | Kolektif |