HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 600 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 600 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 600 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 600 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA

Halkla İlişkiler Faaliyetlerinin Rolü ve Önemi

Hızlı Gönderi
Güvenli Alışveriş
İade ve Değişim
Halkla İlişkiler Faaliyetlerinin Rolü ve ÖnemiYayınevi : BETA YayıneviYazar Adı : Mustafa Karadeniz Kategorisi : AkademiBasım Tarihi : Nisan 2010Basım Bilgisi : 1. BaskıSayfa Sayısı : 188Kitap boyutu : 16.2x23.5ISBN : 978-605-377-259-0Açıklama : * Giriş * Halkla İlişkiler Kavramı * Halkla İlişkilerin İşletmelerde Örgütlenmesi * Halkla İlişkilerin Amaçları * Halkla İlişkilerin Temel İlkeleri ve Hedef Kitleler * Halkla İlişkilerin Ütünlükleri ve Zayıflıklarının Değerlendirilmesi * Halkla İlişkilerin Temel Ögesi Olarak İletişim * Hakla İlişkilerin Dili * Hakla İlişkiler ve İlişkili Olduğu Alanlar * Halkla İlişkiler ve Kültür * Kurum İçi İletişim-Kurum İçi Halkla ilişkiler * Kurumsal Kimlik-Kurumsal İmaj * Halkla İlişkiler ve Rosyal Sorumluluk * Kriz Döneminde Halkla İlişkiler * Halkla İlişkiler Modelleri Kapsamında Grunig ve Hunt’in Dröt Hakla İlişkiler Modeli * Halkla İlişkilerde Kullanılan Araçlar, Metodlar ve Teknikler * Halkla İlişkiler Uygulamaları ve Dört Adım Kuralı * Hakla İlişkiler Firmalarının Karlılığını Artıracak On Yönetim Stratejisi * Migros Uygulaması * Migros Kurumsal İletişim Birimi Faaliyetlerinin Değerlendirilmesi ve Sonuç
TESLİMAT
 
Ürünü sipariş verdiğiniz tarihten itibaren 4 iş günü içerisinde kargoya verilecektir. 
 
Benzer Ürünler
Yükleniyor...