HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 2000 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 2000 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 2000 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 2000 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA

Uluslararası Halkla İlişkiler, Ülke İmajı ve Ulus Markalama

Hızlı Gönderi
Güvenli Alışveriş
İade ve Değişim
Ülkelerin, birbirleri hakkındaki algıları, yüzlerce yıllık tarihsel birikim ve mevcut ilgilerinin sofistike bir demetinden oluşmaktadır. Ülke imajı, bir ülkenin iletişim çalışmalarıyla, dünyaya sunduğu değerleriyle, politikasıyla, ürünleriyle ve turizmiyle yoğun etkileşimi bulunan dinamik bir yapıdır. Ülkelerin ekonomik refahı ve toplumsal gelişmişliği üzerinde ise ülke imajı önemli bir yer tutmaktadır. Bu çalışmanın teorik kısmında ülke imajı, iletişim bilimleri ve işletme alanının kesişimine konumlandırılarak, kapsayıcı bir yaklaşımla ele alınmıştır. Halkla ilişkilerin ilişki kuran ve yöneten rolünün, uluslararası düzeyde ülke imajı ve ulus markası inşasında nasıl işlevsel olabileceği, bu konuda rolü olan aktörlerle birlikte incelenmiştir. Araştırmanın ana amacı, Türkiye'nin ülke imajını güçlü ve zayıf yönleriyle ortaya koymak ve geleceğin ulus markalama vizyonunun hangi ilkeler üzerine inşa edilmesi gerektiğini belirlemektir. Bu nedenle, araştırmanın uygulama kısmında, insani gelişmişlik seviyesi yüksek bir ülke olan Norveç, aynı zamanda turizm açısından da nitelikli bir hedef kitle olduğu için araştırma evreni olarak belirlenmiştir.
Baskı Sayısı1. Baskı
Baskı YılıHaziran, 2025
Boyut16,5x24
Sayfa Sayısı248
YazarMustafa Akdağ , Tuğba Bamyacıoğlu
TESLİMAT
 
Ürünü sipariş verdiğiniz tarihten itibaren 4 iş günü içerisinde kargoya verilecektir. 
 
Benzer Ürünler
Yükleniyor...