Çalışma üç bölümden oluşmaktadır. Siyaset pazarlaması ve güven kavramlarının kavramsal çerçevesinin çizildiği ilk bölümü; siyasal güvenin sağlanmasında pazarlamanın etkisi başlıklı ikinci bölüm izlemektedir. Son olarak üçüncü bölümde; güven ve pazarlama arasındaki ilişkiye dair yapılan bir alan çalışmasına yer verilmiştir. Çalışmanın sonuç ve öneriler kısmında ise; çalışmanın sonuçlarına, uygulayıcı ve diğer araştırmacılara yönelik geliştirilen önerilere yer verilmiştir.
| Basım Yılı | 2019 | 
| Baskı Sayısı | 1 | 
| Cilt Tipi | Ciltsiz | 
| Kağıt Tipi | 2. Hamur | 
| Sayfa Sayısı | 264 | 
| Yazar | Ahmet Ünal | 






















