1.1 Araştırmanın Amacı 1.2 Araştırmanın Önemi 1.3 Araştırmanın Problemi 1.4 Araştırmanın Alt Problemleri 1.5 Varsayımlar 1.6 Araştırmanın Sınırlılıkları
2. GENEL BİLGİLER 2.1. Spor 2.2. Spor ve Çocuk 2.3. Çocuk GeliĢiminde Sporun Önemi 2.4. Voleybol 2.4.1. Voleybolda Fiziksel Özellikler ve Temel Biyomotor Yetiler 2.5. Kuvvet 2.5.1. Kuvvetin Sınıflandırması Birinci sınıflama İkinci sınıflama Üçüncü sınıflama Dördüncü sınıflama 2.5.2. Çocuklarda Kuvvet GeliĢimi 2.5.3. Çocuklarda Kuvvet Antrenmanı 2.5.4. Çocuklarda Kuvvet Antrenmanlarında Dikkat Edilecek Noktalar 2.5.5. Kuvvet Antrenmanının Çocuklara Faydaları 2.5.6. Kuvvet Çalışma Çeşitleri Klasik Ağırlıkla Kuvvet Çalışmaları Vücut Ağırlığıyla Uygulanan Kuvvet Çalışmaları Core Kuvvet Çalışmaları Terabant ile Kuvvet Çalışmaları 2.6. Terabant 2.6.1. Terabant Kullanımında Dikkat Edilecek Noktalar 2.6.2. Terebantların Avantajları 2.6.3. Terebantların Dezavantajları 2.6.4. Terabant Antrenmanlarının Amaçları 2.6.5. Terabant ve Egzersiz 2.7. Sürat 2.8. Dayanıklılık 2.9. Esneklik 2.10. Koordinasyon (Beceri) 2.11. Solunum Sisteminde Egzersiz 2.11.1. Akciğer Hacim ve Kapasitelerinin Ölçülmesi Klasik Spirometrik Ölçümler Normal Değerler 2.11.2. Egzersizde Solunum ve Akciğer Hacmi GEREÇ ve YÖNTEM 3.1. Araştırmanın Tipi 3.2. Araştırmanın Evren ve Örneklemi 3.3. Araştırmanın Etik Boyutu 3.4. Veri Toplanması ve Araçlar 3.4.1. Boy Uzunluğu 3.4.2. Vücut Ağırlığı 3.4.3. Kulaç Uzunluğu 3.4.4. Esneklik Testi 3.4.5. El-Pençe Kuvvet Testi 3.4.6. Sırt Kuvveti Testi 3.4.7. Bacak Kuvveti Testi 3.4.8. Dikey Sıçrama Testi 3.4.9. 30 Saniye Mekik Testi 3.4.10. Durarak Uzun Atlama Testi 3.4.11. 20 metre Sürat Testi 3.4.12. Sağlık Topu Fırlatma Testi 3.4.13. Solunum Fonksiyonları Testi (SFT) 3.5.Veri Toplama Aracının Uygulanması 3.6. Terabant Antrenman Programı 3.7. İstatistiksel Analiz 4. BULGULAR 5. TARTIŞMA 6. SONUÇLAR VE ÖNERİLER 6.1. Sonuçlar 6.2. Öneriler