Turizmde başarı, yalnızca iyi bir hizmet sunmakla değil bu hizmeti sürdürülebilir, ölçülebilir ve uluslararası standartlara uygun hâle getirmekle mümkündür. Turizmde Kalite Yönetimi, turizm işletmelerinin küresel rekabet ortamında fark yaratabilmeleri için kaliteyi stratejik bir araç olarak nasıl kullanabileceklerini kapsamlı bir şekilde ortaya koymaktadır.
Bu kitapta; kalite yönetiminin temel kavramları ve standartlarından müşteri memnuniyeti modellerine, performans ölçümünden motivasyon ve verimlilik analizlerine, konaklama, seyahat, yiyecek içecek, rekreasyon ve animasyon işletmelerinde toplam kalite yönetimi uygulamalarına kadar geniş bir içerik sunulmaktadır.
Alanında uzman 19 akademisyenin katkısıyla hazırlanan bu eser, hem turizm alanında eğitim gören öğrenciler hem de sektörde yöneticilik yapan profesyoneller için güncel, uygulanabilir ve rehber niteliğinde bir kaynak olarak öne çıkmaktadır.
Turizm sektörünün geleceğini şekillendirmek isteyen herkes için vazgeçilmez bir başvuru kitabı…
| Baskı Sayısı | 1. Baskı |
| Baskı Yılı | Ağustos, 2025 |
| Boyut | 16,5x24 |
| Sayfa Sayısı | 548 |
| Yazar | Aziz Gökhan Özkoç
,
Azize Hassan
,
Betül Korkmaz Orhan
,
Cemal Ersin Silik
,
Gizem Kandemir Altunel
,
Hakan Tuna
,
İdris Akbıyık
,
Muhsin Halis
,
Nilüfer Şahin Perçin
,
Oğuz Taşpınar
,
Onur Cüneyt Kahraman
,
Şehnaz Demirkol
,
Sevinç Göktepe
,
Sibel Oğuz
,
Tuğba Şen Küpeli
,
Uğur Kılınç
,
Vahit Oğuz Kiper
,
Yasin Soylu
,
Zafer Buzcu |