Küresel ticaretin yeni politika ve stratejiler ile yürütüldüğü günümüzde rekabet gücünü artırarak sürdürebilmek, kurumlar için hâlâ en önemli konular arasındadır.
Kurumlar; güncel gelişmeleri takip edebilmek, Ar-Ge ve Ür-Ge kapasitesini artırabilmek, yenilikçi ürün-hizmet üretebilmek, yenilikçi teknolojilerden yararlanarak süreç, iş ve çalışan performansını izlemek, toplanan veriler doğrultusunda anlık ve otomatik/yarı otomatik müdahalelerle önleyici ve düzeltici faaliyetler ile sürekli iyileştirme yapabilmek, endüstriyel eğitim alarak birey, lider ve ekipler için dönüşümü gerçekleştirebilecek yeni yetkinlikler kazanmak ve geliştirebilmek, lojistik 5.0 uygulamalarından yararlanarak küresel ticaret yapmak, güncel pazarlama stratejilerinden yararlanarak yeni pazarlara girebilmek ve neticesinde rekabet üstünlüğü elde edebilmek için çeşitli kurum ve kuruluşlar ile stratejik iş birliği içindedir.
Yenilikçi teknolojilerin bu kitapta açıklanan çeşitli stratejiler ve iş birlikleriyle; tasarım, üretim, bakım, pazarlama, performans izleme, ölçme, geliştirme ve iyileştirme ile taşımacılık, depolama, envanter ve stok yönetimi alanlarında kullanımı kurumlara “operasyonel”, “iletişimsel” ve “stratejik” kazanımlar sağlayabilirken kişiselleştirilmiş faaliyetler ve esneklik sebebiyle müşterileri “sürekli müşteri” hâline getirebilecek değer üretilmesi potansiyeline de sahiptir. Bununla birlikte dönüşümü zorlayıcı faktörler de bulunmaktadır.
Bu kitaptan profesyonellerin ve profesyonel dünyaya hazırlananların yararlanması amaçlanmıştır.