Pazarlama FelsefesiÖzgün Bir YaklaşımYayınevi : BETA YayıneviYazar Adı : Ömer TorlakKategorisi : AkademiCilt Bilgisi : Amerikan ciltKağıt Bilgisi : 65 gr. Kitap KağıdıBasım Tarihi : Eylül 2025Basım Bilgisi : 1. BaskıSayfa Sayısı : 218Kitap boyutu : 16,2 x 23.5 cmISBN : 978-625-423-917-5Barkod : 9786254239175Diğer Bilgiler: * Pazarın ve Pazarlamanın Ontolojisi * Pazarın Varlık Sebebi * Pazar ve Pazarlamanın Epistemolojisi * Pazarın Tarihçesi * Günümüz Pazarları * Pazarlamanın Tarihi ve Gelişim Süreci * Pazarlamanın Kavramsal Dönüşümü * Pazarlamanın Metodolojisi * Mübadele ve Etkileşim * Tüketim Psikolojisi * Mübadelenin Tarihi * Mübadele ve İnsan Etkileşimi * Mübadele Ortamı Olarak Pazar * Rekabetin Ontolojisi ve Epistemolojisi * Pazarlama Felsefesi ve Sosyal Bilimler * Antropolojik Açıdan Pazarlama * Ekonomik Gerçeklik Olarak Pazarlama * Psikolojik Boyutu ile Pazarlama * İletişim ve Pazarlama * Tarih ve Pazarlama * Ebebiyat ve Pazarlama * Pazarlama ve Ahlâk Felsefesi * Yapay Zekâ, Sürdürülebilirlik ve Pazarlama