HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 1500 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 1500 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 1500 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 1500 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA

Müşteri Üzerine Sohbetler

Hızlı Gönderi
Güvenli Alışveriş
İade ve Değişim
“Müşteri Üzerine Sohbetler”, geleneksel iş kitaplarından sıyrılıp okuyucusunu samimi bir sohbete davet ediyor. Müşteri deneyimi, sadakat, veri analitiği ve CRM stratejilerini gündelik dille, yer yer kışkırtıcı ve düşündürücü bir şekilde ele alıyor.
Kitapta; RFM, Churn, NPS gibi teknik analiz yöntemlerinden markaların müşteriyle kurduğu duygusal bağa kadar geniş bir yelpazede konular işleniyor. Dijital dönüşüm, kişiselleştirme, veri gizliliği gibi çağdaş başlıklar, yazarın sektördeki gözlemleri ve örnek hikâyelerle birleşerek kapsamlı bir içeriğe dönüşüyor. Amacı sadece bilgi aktarmak değil aynı zamanda okuyucunun kafasında sorular uyandırmak ve onu harekete geçirmek.
Yazar, müşteriye sadece “tüketici” değil ilişki kurulan bir birey olarak yaklaşılması gerektiğini ve müşterinin “tercih etme hakkı”nı temel alan bütünsel bir müşteri yönetimi yaklaşımını savunuyor.
Kitap, pazarlama ve müşteri yönetimi alanına ilgi duyan herkesin elinin altında bulunması gereken bir kaynak niteliğindedir.
Baskı Sayısı1. Baskı
Baskı YılıNisan, 2025
Boyut13,5x21,5
Sayfa Sayısı178
YazarKahraman Gül
TESLİMAT
 
Ürünü sipariş verdiğiniz tarihten itibaren 4 iş günü içerisinde kargoya verilecektir. 
 
Benzer Ürünler
Yükleniyor...