HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 1500 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 1500 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 1500 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 1500 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA

Instagram’da Alışverişin Gizli Dünyası

Hızlı Gönderi
Güvenli Alışveriş
İade ve Değişim
Görsel bir şölenin hüküm sürdüğü Instagram, işletmeler için sadece bir platform değil, âdeta bir arenadır. Geleneksel pazarlama sınırlarını aşarak marka ve tüketici etkileşimini yepyeni bir boyuta taşıyan bu platform, özellikle gençler arasındaki popülerliğiyle dijital ekosistemde vazgeçilemez bir konumdadır. Instagram platformu, görsel odaklı yapısıyla markalar için oldukça etkili bir tanıtım mecrası hâline gelirken interaktif temelli özellikleriyle de tüketicilerle doğrudan iletişim kurma ve ürünleri göz alıcı bir şekilde sunma imkânı da sağlamaktadır.
Bu dijital ortamda tüketicilerin yenilikçi ürünlere gösterdiği ilgi ve satın alma eğilimleri, belirleyici etmenler olarak öne çıkmaktadır. Instagram'da sunumu yapılan ürünler, tüketicilerin kararlarını doğrudan etkileyebilmekte ve satın alma davranışlarını şekillendirebilmektedir. Bu kitap, Instagram reklamlarının tüketici yenilikçilik eğilimi ve satın alma niyeti ilişkisini kapsamlı bir şekilde araştırmaktadır. Çalışmada, Instagram platformunun marka-tüketici etkileşiminde oynadığı rol, yenilik ve tüketim odaklı perspektiflerle ayrıntılı olarak analiz edilmiştir.
Sunulan bulgular, akademik çevreler kadar iş dünyası profesyonellerine de dijital pazarlama stratejilerini şekillendirme noktasında değerli içgörüler sunmayı hedeflemektedir.

Baskı Sayısı1. Baskı
Baskı YılıMayıs, 2025
Boyut16,5x24
Sayfa Sayısı182
YazarSavaş Gökalp Karamık
TESLİMAT
 
Ürünü sipariş verdiğiniz tarihten itibaren 4 iş günü içerisinde kargoya verilecektir. 
 
Benzer Ürünler
Yükleniyor...